viernes, 3 de julio de 2009

Primer contacte

Hola a tots!
Ja som a Guatemala, ahir a la tarda vam arribar a l'aeroport de l'Aurora i ja ens esperava la pluja, però també un senyor molt amable que ens va portar a La Antigua. El primer contacte amb el país va ser a través dels vidres de la furgoneta que ens duia i on sonàven, misteriosament, un munt de "hits " de l'estiu espanyol: aserejé macarena i molts més... el primer arbre que vam veure al sortir de l'aeroport va ser una Ceiba, preciosa i molt gran, va ser com una bona senyal. La capital es veia bastant pobre, i des de l'avió semblava una ciutat mentjant-se les muntanyes: es veien un munt de barriades col·locades per tot de turons, però després també es veien molts signes de riquesa aïllada: alguns cotxes molt cars al costat d'autobusos que viatgen amb les portes obertes i gent que literalment viatja quasi fora de l'autobús... molta policia i molts anuncis de companyies extrangeres ( entre elles movistar...)
Un cop a la Antigua, i tot i la forta pluja, vam aprofitar que encara no era fosc per fer un passeig, la ciutat és preciosa, envoltada de muntanyes tenyides totes d'un verd, al qual els mediterranis no estem acostumats... Ens va cridar l'atenció la gran presència de turistes i visitants, i ja hem pogut apreciar l'amabilitat de la gent de Guatemala. En resum doncs una arribada molt agradable i acollidora.

Ara, i després de l'impresionant esmorzar que ens han ofert a l'hostal en una terrassa amb unes vistes a la ciutat i al Volcán Agua increïbles, ens disposem a descobrir una mica més la ciutat i el seu entorn. Avui també arriba la Montse, la companya de Milpa Lleida, el grup doncs es va ampliant.

Una abraçada molt forta

Júlia.

2 comentarios:

1. Nos alegramos de vuestra llegada. Tambien de la impresión que os ha causado la vista aerea de la ciudad y pisar Antigua. Júlia saluda de nuestra parte a Laia y a Montse de Lleida
    Hasta la próxima comunicación.
    salva lorén
    Milpa TGN

ResponderEliminar
  2. Des de terres catalanes ens alegrem molt de llegir que l'arribada ha sigut tan bona! Júlia segueix mantenint-nos informats, des d'aquí us seguim amb molta curiositat!
    Una abrassaba ben forta i que vagi tot molt bé!