miércoles, 12 de agosto de 2009

Chaculá

Hola a tots!

La Laia i jo ja som a Chaculá, després de 5 hores en camioneta, de molts bots, d'un paisatge preciós i de veure sol, pluja, un arc de San Martí i Mèxic en la distància, vam arribar a Nueva Esperanza Chaculá on ens esperva la Monste i també el logista de la zona, don Chello, la casa és molt diferent a la de Cuilco i també molt acollidora, ja estem instal·lades.
Ahir vam visitar una comunitat, vaig tenir la sensació d'estar envoltada de més pobresa que a Cuilco. Avui la Monste i la Laia són a una reunió amb els promotors i jo m'he quedat a la clínica. La clínica és molt maca i està molt ben equipada. Compartir coneixements amb doña Juana, la infermera és molt maco, en sap molt!
Avui no tinc gaire temps per explaiar-me,... més la pròxima vegada!
Una abraçada
Júlia

1 comentario:

  1. Una abraçada molt forta des de Tarragona i bon cap de setmana doctora!

    Alba

    ResponderEliminar